הרזיה2016-06-24T12:21:18+00:00

“אני מתאמן/ת אבל לא מצליח/ה לרדת במשקל. מה אני עושה לא נכון?”

תכנית הרזיה בהתאמה אישית

מטופלים רבים מגיעים אלי עם בקשה אחת חוזרת: “אני מתאמן/ת אבל לא מצליח/ה לרדת במשקל. מה אני עושה לא נכון?”.

כמובן שהסיבות לכך יכולות להיות רבות, אך קודם כל יש לשים דגש על תזונה מותאמת אישית ושילובה בד בבד עם תכנית האימונים.

האני מאמין שלי

אני מאמינה שעל מנת לרדת במשקל צריך הרבה יותר מתפריט דיאטה.

  • כדי לרדת במשקל חשוב לבנות תפריט תזונתי מותאם אישית.
  • כדי לרדת במשקל יש לשלב בתכנית ההרזיה פעילות גופנית, שתמקסם את תהליך הירידה במשקל. בשל היותי מאמנת כושר, שילוב ההמלצות לפעילות גופנית הן חלק בלתי נפרד מתהליך הליווי שלי.
  • ירידה במשקל אינה המדד היחיד אליו צריך להתייחס – חשוב שהירידה תהיה איכותית מרקמת שומן וירידה מינימאלית במסה הרזה (שריר).

 תכנית משולבת – תזונה נכונה עם אימון גופני

לכל אדם יש שגרת חיים מסוימת, הרגלי אכילה, העדפות ודרישות תזונתיות שונות. לכן חשוב לי לבנות לכל מטופל ומטופלת תכנית מותאמת אישית לו/ה. אני מאמינה שאם התכנית אינה מותאמת בדיוק לאותו אדם, תהליך הירידה במשקל יפגע וכן יהיה לו קשה מאוד לעמוד בתכנית לאורך זמן.

מה מטרות התכנית האישית?

  • התאמת התזונה לסדר היום, ההעדפות התזונתיות, מבנה הגוף והמטרות שהצבנו
  • ירידה איכותית במשקל שומן
  • שמירה על משקל מסת השריר ואפילו עליה במסת השריר
  • ירידה מבלי לפגוע ביכולות האימון
  • תחושה של נינוחות בתהליך ופתרון קשיים מנטלים בתהליך הירידה

פעילות גופנית משפרת את הבריאות ומשפיעה באופן ישיר על הגוף והנפש שלנו.

פעילות גופנית תורמת לשמירה על המשקל החדש לאחר תהליך הירידה.

פעילות גופנית מובילה לירידה איכותית במשקל ולמראה בריא יותר.

אימון גופני? אני?

אם אתם לא עוסקים בספורט, אתם וודאי לא מבינים מה לכם ולאימון גופני… אולם אם אתם באמת רוצים לרדת במשקל ולעשות זאת בצורה נכונה ובריאה והכי חשוב- לשמור על התוצאות לאורך זמן, חשוב לבנות תכנית אימונים המותאמת לשגרת החיים של כל אחד ואחת מכם.

זה לא אומר שתהפכו להיות אצנים מקצועיים וגם לא תתחרו באולימפיאדה, זה רק אומר שאתם משקיעים בעצמכם- בגוף ובנפש, ומאפשרים לעצמכם לרכוש אורח חיים בריא ומאוזן (ואפילו תגלו שהוא די מהנה), תוך כדי השגת המטרה המרכזית: הרזיה.

לסיכומו של דבר,
אמנם תפריט דיאטה הוא הפתרון הכי פשוט, על פניו, כדי לרדת במשקל, אולם הוא לא תמיד הכי בריא לגוף ובהחלט מאתגר לשמור עליו לאורך זמן.
השילוב של תפריט תזונתי ותכנית אימונים יאפשרו לכם לרדת במשקל בצורה נכונה ובריאה, יאפשרו לכם לשמר את התוצאות לטווח הארוך ויקנו לכם אורח חיים בריא.

לקביעת פגישת ייעוץ ראשונית עם דיאטנית קלינית וספורט התקשרו: 052-5507990